Reklamacje


W celu złożenia reklamacji, proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

1. Formularz reklamacji.
Wypełnij formularz reklamacji, który jest dostępny tutaj. Powinien on zawierać wszystkie niezbędne informacje zaznaczone w formularzu.

2. Wyślij formularz reklamacji.
Możesz to zrobić tradycyjnie - pocztą lub możesz skorzystać z poczty elektronicznej.

3. Oczekiwanie na odpowiedź.
Od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacyjnego mamy 14 dni na odpowiedź.

4. Wysyłka.
W przypadku uwzględnienia reklamacji, gdy Twoim żądaniem było doprowadzenie Towaru do zgodności z zawartą Umową Sprzedaży lub chęć odstąpienia od zawartej Umowy Sprzedaży, czas odesłać nam zakupione Produkty. Pamiętaj aby dołączyć do nich kopię paragonu/faktury oraz wypełniony wcześniej formularz reklamacji. Szczegółowe instrukcje dotyczące zwrotu otrzymasz na swoją skrzynkę mailową.

Pamiętaj! Zanim przystąpisz do reklamacji, zapoznaj się z jej zasadami - wszelkie potrzebne informacje znajdziesz w naszym Regulaminie (§ 9, § 10).

 

Przypominamy, że zwrot towaru i odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od zawarcia Umowy, jest niemożliwe w przypadku produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Szczegóły znajdziesz w naszym Regulaminie (§ 11).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl