Fajna Historia
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
FAQ

Czy możliwe jest stworzenie własnego napisu lub topperu?

Oczywiście! Jeśli nie znalazłeś/aś w naszym sklepie napisu/topperu który Cię interesuje możesz zlecić nam przygotowanie projektu i wykonanie go według Twojego pomysłu!

Aby zamówić swój własny napis/topper dodaj do koszyka napis/topper w stylu, który Cię interesuje (klasyczny lub z efektem 3D) w wybranej konfiguracji rozmiaru oraz kolorów. Następnie dodaj do koszyka produkt "Projekt napisu" - w przypadku napisów (znajdziesz go tutaj) lub "Projekt topperu" - w przypadku topperów (znajdziesz go tutaj) i napisz w komentarzu do zamówienia, jaki projekt mamy dla Ciebie przygotować.

Jeśli nie znalazłeś/aś w naszym sklepie napisu/topperu w stylu, który Cię zainteresował, chcesz wybrać inną czcionkę do projektu lub po prostu chcesz podzielić się z nami zdjęciem z inspiracją - prześlij je do nas w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem dokonania zamówienia.

Czy mogę wybrać inną czcionkę dla zakupionego produktu?

Tak, jest to możliwe. Jeśli chciałbyś zmienić czcionkę w wybranym przez siebie produkcie, dokonaj zakupu i daj nam o tym znać w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem dokonania zamówienia.

Zmiana czcionki w gotowym już projekcie wymaga od nas dodatkowej pracy, dlatego jest to usługa płatna i jej koszt to 20 zł. Gdy otrzymamy od Ciebie wiadomość z prośbą o zmianę czcionki dodamy tą pozycję w zamówieniu i prześlemy w odpowiedzi link do płatności.

Pamiętaj aby dać nam znać jaka czcionka Cię interesuje! Wskaż nam produkt z naszego sklepu lub podziel się z nami zdjęciem poglądowym, tak abyśmy wiedzieli czego szukamy. :)

Jaki jest czas oczekiwania na projekt?

Projekt wykonujemy i wysłamy do akceptacji po opłaceniu zamówienia. Czasami może to potrwać chwilę dłużej w zależności od ilości zamówień - dlatego bądź cierpliwy/wa! Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt tego wymaga, na pewno prześlemy projekt do akceptacji.

Zamówiłem/am produkt personalizowany. Jak mam przesłać informacje i pliki potrzebne do przygotowania projektu?

Przy większości produktów znajdują się odpowiednie pola tekstowe lub pola wyboru, przy pomocy których konfigurujemy wybrany produkt. Jeśli produkt wymaga podania innych informacji lub przesłania zdjęć - załącz je w odpowiedzi na maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Czy produkt będzie odpowiednio zabezpieczony na czas podróży?

Każdy produkt, który opuszcza naszą pracownię, zarówno przy wysyłce Kurierem, do paczkomatu czy przy odbiorze osobistym jest odpowiednio zabezpieczony i spakowany tak, aby w trakcie podróży nic mu się nie przytrafiło.

Pamiętaj jednak, że czasami zdarzy się wypadek i nawet najlepsze zabezpieczenia nie przygotują paczki na awaryjne sytuacje. Jeśli odebrana przez Ciebie paczka wzbudza Twoje podejrzenia - niezwłocznie rozpakuj ją przy Kurierze i w przypadku gdy doszło do jakichkolwiek uszkodzeń w transporcie, spisz z Kurierem protokół szkody. Będzie to podstawa do reklamacji.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Przy każdym produkcie znajdziesz jego czas realizacji. Wszystkie nasze produkty wykonywane są od podstaw na zamówienie i według wytycznych Klienta, dlatego czas realizacji jest w większości przypadków dłuższy niż 24h.

W zamówieniu jest więcej niż jeden produkt. Jaki jest czas realizacji takiego zamówienia?

Czas realizacji zamówień z więcej niż jednym produktem jest taki, jak najdłuższy czas realizacji spośród zamówionych produktów.

Potrzebuję produktu na weekend! Czy można przyspieszyć zamówienie?

Tak, jest to możliwe. Większość naszych produktów posiada przypisany suwaczek Usługa Ekspres. Zanim dodasz produkt do koszyka zaznacz tą pozycję i napisz nam w komentarzu do zamówienia na kiedy potrzebujesz zamawiany produkt.

Ekspresowa realizacja zamóiena to usługa płatna i skraca czas realizacji o połowę - Twoje zamówienie widoczne jest u nas z przypisaną złotą gwiazdką i wędruje na szczyt listy. Oznacza to, że będzie realizowane w pierwszej kolejności.

Jeśli chcesz zamówić więcej niż jeden produkt, pamiętaj aby dla każdego z nich wybrać opcję ekspresowej realizacji.

Chce dodać do koszyka produkt z Usługą Ekspres, jednak po zaznaczeniu tej opcji czas realizacji nie zmienia się.

To prawda. Niestety wynika to z ograniczeń oprogramowania sklepu z którego korzystamy. Możesz mieć jednak pewność, że zamówienie z zaznaczoną opcją Ekspresowej realizacji dotrze do nas oznaczone w odpowiedni sposób i nie umknie naszej uwadze. :)

Złożyłem zamówienie na firmę. Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura jest generowana i automatycznie wysyłana na wskazany w zamówieniu adres email po opłaceniu zamówienia.

Potrzebuję fakturę proforma. Jak ją uzyskać?

Jeżeli potrzebujesz fakturę proforma, złóż zamówienie wybierając płatność przelewem i napisz do nas wiadomość na adres [email protected].
Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl